5 Marketing Moves voor zakelijk succes
Tijdens de vakantie van dit jaar, had ik het voorrecht om Al Ries te interviewen, die een grote internationale marketingdeskundige en auteur van 12 boeken over marketing, reclame en PR (The 22-Immutable Laws of Marketing, Positioning, The 22-Immutable Laws of Branding, Marketing Warfare, The Fall of Advertising & The growth of PR, War the particular Boardroom, onder anderen). Al is ook een internationaal bekende spreker en consultant veel van de mega-merken en bedrijven.
Marsha Friedman: Al, ik vind het geweldig. Het karakter dat is een nieuw kritiek punt voor jongens en vrouwen. bedrijfseigenaren. begrijpen. Hoe zou je het vinden als bedrijven hoge prijzen hebben, dan verlagen ze die omdat ze weinig geld of cash flow hebben, alleen om merkpositionering strategie te creëren ze online back-up. Wat zijn de gedachten over de?
Tegen 1998, had ik een goed team naast me werken. Ik maakte er een argument van om jonge afgestudeerden uit het bedrijfsleven met een westerse oriëntatie aan te werven, omdat ik duidelijk maakte hoe de toekomst eruit zou kunnen zien in het ontwikkelen van een merk voor overzeese promoties. Gelukkig is IT een industrie waarin mensen centraal staan. Niemand vroeg me waarom ik meer personeel nodig had voor een ondersteunende afdeling zoals bedrijfscommunicatie. Ik heb ook tekstschrijvers en grafici toegevoegd. Klik hier voor meer informatie: Manieren om merkstrategie in kaart te brengen
Marsha Friedman: Al, Ik apprecieer het je te zeggen dat ik zo opgewonden ben je eindelijk te kunnen ontmoeten. Ik ben zo'n duidelijke fan van je geweest vanaf het begin van je reis met je boek Positionering in de eerste jaren '80.
De redenen waarom hoog / laag kan niet werken is je op te voeden uw consument om te moeten wachten voor periode van tijd prijs. In zekere zin, cliënt voelt de minder prijs is de normale prijs en de hoge prijs zal de rip-off prijsniveau.
Positionering Plan - Alle zakelijke gevechten worden gewonnen en verloren in de hoofden van uw klanten en prospects. Zij beslissen wat precies in hun beste belang is en in het geval uw product hen ten goede zal komen. Het beste wat je waard bent om te doen is om jezelf als onderdeel van uw strategie met betrekking tot de beste keuze, het laagste risico dat ze hebben in hun koopervaring. Zorg ervoor dat uw bedrijf de binnenkant werkelijkheid zal de buitenkant perceptie in uw prospects overweging.
Marketing is echt een strijd om legitimiteit. Het eerste merk dat een perceptie verovert, is vaak in staat zijn concurrenten af te schilderen als onwettige pretendenten. Een goede nr. 2 kan het zich niet veroorloven om timide te worden!
Waar het op neerkomt is dat je zowel dieper als verder moet
denken dan je logo wanneer je je merk creëert. Dus plan je merk op alle niveaus
te communiceren en je zult een merknaam creëren die krachtig en winstgevend is!
Comments
Post a Comment