Merk Marketing Promotie Strategie
Een uitgesproken beeld dat iemand herhaaldelijk uitdraagt, zegt veel over wie de persoon is, hoe betrouwbaar iemand is, hoe efficiënt iemand benaderd wordt om de persoon in te delen. De markt evolueerde extreem hard. Naarmate het decennium van de jaren 1910 vorderde, ontwikkelde zich een middenklasse. Veel meer middelen beschikbaar, mensen beginnen te willen over slechts een slechte prijs in de auto. De variantie van het inkomen gemaakt verschillende doelstellingen voor uw auto.
Dit creëerde de eis voor zaken te worden gebrandmerkt op tal van manieren. Gelukkig, voor GM, had Billy Durant deze verschillende merken gecreëerd. Uiteindelijk was General Motors model, Chevy het instapniveau voor de lage inkomens onder ons. Ponitac was het volgende niveau. Dit is voor omdat ze kwamen van start een baan, en beginnen met het ontvangen van vroege carrière promotie. Voor de volwassen mid-carrière zal er de Oldsmobile. Voor iedereen die weet op snelle baan op gewicht zetten de Buick. Tot slot, voor uw mensen bezitten maakte het, zal er de Cadillac.
Alle marketing sites zijn websites, maar heel weinig websites zijn marketing world wide web sites. Een boek marketing site moet scherp en duidelijk, schoon, en het vereist om het merk van de auteur en squeeze auteur ten opzichte van de vergelijking. Er moet een logische, stap-voor-stap kaart voor de klanten om te volgen en de converter moet hebben dwingende oproepen tot actie in alle juiste organisaties. Als je dit niet doet, zou je mogelijk eindigen i'll carry on met bezoekers, maar vergeet niet: een bezoeker is mooi en schoon van boek koper en zal niet de zondagskrant koper het scherpe merk, de juiste positionering en scherpe call to action worden. Klik hier voor meer informatie: Een complete gids voor succesvolle merkpositionering
Een merkstem is iets heel anders dan merkpositionering en de rij tussen beide is dik, nog onopgemerkt. Het gaat er niet om waar je merk staat; het gaat er meer om hoe de merkpositioneringsstrategie waarschijnlijk zijn punt zal overbrengen van waar het staat. Ons neus verkoopteam nam meestal onze hulp aan voor eventuele klant pitches. Nadat de Y2K-boom voorbij was, konden we naar meer value added business kijken en ook naar de uitdagingen bij het pitchen voor business.
Mijn team ontwikkelde een unieke stijl van klantenpresentatie. We besloten dat elke klantenpresentatie op maat van de klant zou worden gemaakt. We probeerden een ziektekostenverzekeringsklant uit Kansas City, Missouri te werven. Mijn team bestudeerde alles wat nodig was over het gebied en de staat. Toen de klant de vergaderzaal binnenliep, verwelkomden we hem met jazzmuziek van Count Basie; op de muren hingen posters met toeristische trekpleisters in Kansas City; in de bloemenvaas staken blauwe irissen uit; en het interessantst waren de posters van beroemde spelers van de voetbalprofs van de Kansas City Chiefs.
Maar wereldwijde zichtbaarheid gebeurt ook via onverwachte gebieden. Medio 1999 verzocht het hoofd van onze dochteronderneming, Satyam Infoway, mij de PR te verzorgen voor hun ADS-notering op Dow Jones. Dit gaf ons een grote kans om te werken op uw wereldwijde niveau en om te gaan met een kwestie grote kanonnen in de financiële sector-Merrill Lynch, Citibank, Deutsche Bank, en KPMG en, natuurlijk, het topmanagement bij NASDAQ.
Als een web-based Marketing professional, moet je echt de wet van het alternatief begrijpen. Als u niet de in een systeemcategorie bent maar met betrekking tot een sterke tweede wilt, moeten de materialen zich tegenover de leider plaatsen omdat elke markt in een twee paarden race verandert (zoals beschreven in Nr 8, de Wet van Dualiteit). Wordt eigenlijk meestal recht uitgelegd als een operatie waarbij mensen en hun carrières als merk worden gemarkeerd. Het vereist de implementatie van iemands naam op verschillende produkten.
Comments
Post a Comment