Sociale Media en Branding: De Voordelen Van Een Persona
Kleine online marketeers zijn voor altijd in eindeloze zoektocht naar de beste verkoop-en marketing strategie die zou kunnen brengen in meer klanten op hun onderneming. Het vinden van relevante ideeën is echt niet zo moeilijk, want ze waren rond voor die langste tijd. Wat komt er echt uitdagend is stevig nemen van elk van de ouders in stap. Listed in dit artikel zijn als je wilt dat die succesvolle lokale ondernemers hebben begeleid in hun zoektocht naar winst. Lees en zie welke van hen kan worden opgenomen in uw to-do marketing e-mail lijst.
Dus het is logisch dat op de weg . bouwen van een goede marketing programma alleen te worden ervaren een in de wetten van reclame knock je plat als je niet weet wat ze zijn.
Veel marketeers voelen beide termen is hetzelfde. Ik denk dat de sociale media tijdperk heeft deze twee termen verschillende. Omdat er zo veel inhoud, en gezien de netwerken zijn zo zeer viriele, een marketeer uiteindelijk extreem in het apart zetten van zijn merk. Ik denk dat een marketeer moet duidelijk erkennen dat er verschillen zijn tussen twee moet uw sterke sociale sites merkpositionering strategie zal waarschijnlijk worden gemaakt. Klik hier voor meer informatie: Merkstrategie in kaart brengen
Hier zijn ongelooflijke cijfers te geloven. Laten we gewoon de voedselruimte nemen. Binnen de gemiddelde supermarkt zijn er 40.000 merken. Een gemiddelde consument hoeft te gebruiken slechts 85. Alleen al voor deze 85 zijn er misschien maar tussen de 10-15 nodig die een individu nodig heeft om zijn leven te onderhouden. Nogmaals, dit is alleen maar de levensmiddelensector. Hoe zit het met alle merken in auto's, kleding, elektronica, muziek, enz. Hoe krijgt een marketeer het voor elkaar zich te concentreren op dat ene merk dat de marketeer beheert? De oplossing daarvoor is "positionering" en "differentiatie".
Op het slagveld van internet worden bloedeloze maar daarom niet minder meedogenloze oorlogen uitgevochten om elke seconde aandacht van de klant die een merk kan krijgen boven zijn mededinger te krijgen. Als de marketing tools beschikbaar zijn samen met een merk vandaag zijn arsenaal en de inhoud, de koning, de werkelijke stem van het merk is zeker het leger generaal. Moskou en Rome eeuw en een half, waar erstwhile fabrikanten van de economische revolutie zijn geëvolueerd tot merken een paar merken zijn geëvolueerd tot culten, een stuk van de verkoop van wijsheid staat waar; Elke 'naam' die of aspireert om zeker een 'merk', vereist een unieke 'stem' en dus, een aparte persoonlijkheid met de eigen.
Uw merkidentiteit praat met uw ideale klanten door middel van symboliek, de betekenis van kleuren, emotie in foto's, en de algehele "look and feel" van uw ontwerpen.
Het idee is om de branding te laden en mensen te vertellen wat extreem automatisch over u denkt. Uw merkimago is uiteindelijk uw creatie, en voorzichtig bewust van het beeld dat u elke minuut en elke dag creëert. Onmiddellijk uw merkimago vertegenwoordigt wie je bent. Niets is meer ziel-vernietigend dan het maken van een inspanning om een gevel te handhaven, winkelen om iemand die je denkt dat mensen moeten zien te zijn. Wees gewoon jezelf. Als ze je niet aardig vinden, is dat hun falen.
Ik vond de opmerkingen van Al zeker verhelderend; ik hoop
dat jij dat ook vond, identiek! Volgende week gaan we verder waar we gebleven
waren met deel 2, en krijgen we meer informatie over Al's inzichten.
Comments
Post a Comment